A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Władze
Urząd Gminy
Przetargi
Jednostki podległe
Referaty
Budżet i finanse
Realizaca zadań i plany na przyszłość
Kontakt
Udostępnianie informacji
Oferty inwestycyjne
Wybory i referenda
Konsultacje
Współpraca z NGO
Ponowne wykorzystywanie
Petycje
Dostępność
Projekty realizowane ze środków Funduszu Inwestycji Lokalnych
Projekty realizowane ze Środków Państwowego Funduszu Celowego
Projekty Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Poprawa efektywności energetycznej budynków
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Konsultacje dotyczące Programu współpracy Gminy Wyszki z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami ...
» Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego -budowa farmy fotowoltaicznej w obrębie wsi Filipy
» Informacja z art. 37 za II kwartał 2022 z wykonania budżetu Gminy Wyszki
» Sprawozdania finansowe za II kwartał 2022 r.
» Sprawozdania finansowe za I kwartał 2022 r.
  • Dostępność
  • Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - wniosek

    Wniosek o zapewnieniu dostępności
    Podstawa prawna:
    • art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020r. poz. 1062 z późń.zm.).
    Wymagane dokumenty:
    • Wniosek o zapewnieniu dostępności
    Opłaty:
    • brak
    Miejsce załatwienia sprawy:
    Urząd Gminy Wyszki Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej - Koordynator ds. dostępności
    tel. 85 730 58 74, 85 686 91 45 , e-mail: ug_wyszki@post.pl, m.sawoniuk@wyszki.pl
    Termin rozpatrzenia sprawy:
    • Realizacja wniosku, na mocy art. 31 ust.1 ww. ustawy, w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności, następuje bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności.
    • Jeżeli zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności, nie jest możliwe w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, podmiot publiczny niezwłocznie powiadamia wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności.
    • W przypadkach uzasadnionych wyjątkowymi okolicznościami, gdy zapewnienie dostępności w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności jest niemożliwe lub znacznie utrudnione, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, podmiot publiczny niezwłocznie zawiadamia wnioskodawcę o braku możliwości zapewnienia dostępności, co nie zwalnia podmiotu publicznego z obowiązku zapewnienia dostępu alternatywnego.
    • W zawiadomieniu, podmiot publiczny uzasadnia swoje stanowisko, w szczególności wskazuje okoliczności uniemożliwiające zapewnienie dostępności w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności.
    Tryb odwoławczy:
    • w przypadku nie zapewniania dostępności, wnioskodawcy służy prawo złożenia skargi na brak dostępności, zwanej dalej „skargą”. Skargę wnosi się do Prezesa Zarządu PFRON, w terminie 30 dni, zgodnie z zapisami art. 32 ww. ustawy.


    Data wprowadzenia: 2021-07-08 1236
    Data upublicznienia: 2021-07-08
    Art. czytany: 820 razy

    » wniosek-o-zapewnienie-dostepnosci-osobom-ze-szczegolnymi-potrzebami - rozmiar: 19915 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Małgorzata Sawoniuk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    URZĄD GMINY
    WYSZKI

    ul. Piórkowska 2
    17-132 Wyszki
    tel. (85) 730 58 90
    fax (85) 730 58 99

    GODZINY OTWARCIA:
    Poniedziałek- Piątek
    730 - 1530



    ______________________

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza

    ______________________


    cyfrowy urząd

    >>> Urząd Gminy Wyszki <<<